Support Icon
תמיכה בארכיון

שמורת טבע

חוגגים יומולדת 91 למושיקו יצחק הלוי

חיים צמח

 

כאשר התחלתי לרקוד ריקודי עם, כבר אז בנערותי, למדתי להכיר ולהוקיר את יצירתו ותרומתו הייחודית, המגוונת, העשירה והמקורית של משה יצחק הלוי (מושיקו) לפעילות תרבותית מופלאה זאת.

במהלך השנים השתתפתי במרבית ההשתלמויות שערך מושיקו בארץ, לימדתי ושילבתי רבות מיצירותיו בחוגים שהדרכתי ועשיתי ככל יכולתי להעביר לרוקדים את האיכות הייחודית המקורית, הגיוון והעושר התרבותי של יצירותיו.

שמחתי מאוד כאשר בשנת 2009 התקשר אלי מושיקו וסיפר לי כי פנו אליו רוקדים רבים ובקשו ממנו לפתוח חוג שבו יוכלו להתמקד בלימוד ריקודיו האהובים והמיוחדים, שלא נלמדים במידה ראויה בחוגים האחרים, ובנוסף לשלב מגוון של ריקודים אהובים של מחברים אחרים. מושיקו ביקש ממני הצטרף אליו לפתיחת החוג ולהמשך תפעולו. כמובן שנעניתי בשמחה ובהתלהבות.

החוג פועל אחת לחודש בין השעות 20:30- 23:45, בכל יום רביעי בשבוע הראשון של כל חודש, באולם הגלגיליות בבית דני בתל אביב. במהלך הערב נרקדים ריקודים נבחרים של רפרטואר מכל הזמנים ומושיקו מלמד מדי פעם ריקוד חדש שחיבר או מלטש אחד מריקודיו. זהו אחד הדברים המייחדים את החוג, בו כוריאוגרף רב שנים, עתיר ניסיון וייחודי כל כך, מלמד את ריקודיו לבקשת הרוקדים.

עם השנים ובמהלכם התגבשה קבוצת אוהדים מושבעים של החוג, בו התארחו ומתארחים מדריכים וכוריאוגרפים רבים מהארץ ומחו"ל. כל מפגש הוא חגיגה לגוף ולנפש ונחגגים בו אירועים מיוחדים וימי הולדת.

במהלך השנים השתתפו מדריכים רבים בהפעלתו, כל פעם מישהו אחר וביניהם: אייל קרבלניק, חיים שטריקברגר, מיכל בכר, משה אורון, אתי מעודה, שרון אלקסלסי, שגיא עזרן ואחרים.

כולכם מוזמנים להצטרף לקובצת הואטסאפ: https://bit.ly/3sdZ0zt וכך תוכלו להצטרף אלינו לחוויה

מיוחדת ומהנה זו.

 

תגובות

מגיב/ה בתור אורחת
User Image